NASTOLAN KATUSÄHLYTURNAUS 2016

Turnauksen mahdollistavat seuraavat yhteistyökumppanit:

  

OTTELUOHJELMA

       
Aika numero Koti       Vieras Tulos
9:00 1. Bonanza   -   sbs Vinhavitkutin  0 -  4
9:20 2. Valimo   -   Wipak  4 -  8
9:40 3. Sepänkujan Dynamo   -   FPS  3 -  4
10:00 4. Hoikat    -   Team Näsä  4 -  6
10:20 5. Bonanza   -   Sepänkujan Dynamo  4 -  8
10:40 6. Valimo   -   Hoikat  10 -  1
  Tauko 10 min    
11:10 7. FPS   -   sbs Vinhavitkutin  2 -  9
11:30 8. Team Näsä   -   Wipak  6 -  10
11:50 9. sbs Vinhavitkutin   -   Sepänkujan Dynamo  3 -  5
12:10 10. Valimo   -   Team Näsä  5 -  2
12:30 11. Bonanza   -   FPS  2 -  8
12:50 12. Wipak   -   Hoikat  5 -  3
  Tauko 10 min       
 
13:20 13. Hoikat   -   Bonanza  6 -  7
13:40 14. FPS   -   Team Näsä  4 -  3
14:00 15.  sbs Vinhavitkutin   -   Valimo rl  6 -  5
14:20 16. Wipak   -   Sepänkujan Dynamo  4 -  5
  Tauko 5 min    
14:45 17. Wipak - Valimo  3 -  11
15:15 18. sbs Vinhavitkutin - Sepänkujan Dynamo  5 - 6

 

LOHKOJAKO

 

LOHKO A Ottelut Voitto Tappio Tasa Tehdyt Päästetyt Pisteet Sijoitus
Bonanza  3    3    6  20  0  4
Sepänkujan Dynamo  3  2  1    16  11  4  2
sbs Vinhavitkutin  3  2  1    16  7  4  1
FPS  3  2  1    14  14  4  3

 

 

LOHKO B Ottelut Voitto Tappio Tasa Tehdyt Päästetyt Pisteet Sijoitus
Valimo  3  2  1    19  11  4  2
Hoikat  3    3    8  21  0  4
Wipak  3  3     23  13  6  1
Team Näsä  3  1  2   14 19  2  3

 

 

SÄÄNNÖT

Peliaika: Alkusarjassa ja välierissä ottelut kestää 15 min. Mitalipelit 2 X 10 minuuttia. Peliaika ei pysähdy pelikatkojen ajaksi.

Ratkaisu: Voitosta 2 pistettä ja tasapelistä 1 piste. Mikäli joukkueet ovat tasapisteissä alkusarjan jälkeen, niin jatkoon menijä ratkeaa seuraavasti:

1. maaliero

2. tehdyt maalit

3. kolikko

Turnauksien jatko-otteluissa , pelin ollessa tasan, lauotaan kolmen pelaajan rangaistuslaukauskilpailu.

Joukkueet: Kentällä on maalivahti ja kolme kenttäpelaajaa. Joukkueen pelaajamäärää ei rajoiteta. Maalivahti voidaan korvata ylimääräisellä kenttäpelaajalla.

Vaihdot: Joukkueet pyrkivät vaihtamaan pelaajia pelikatkojen aikana, mutta se onnistuu myös "lennosta" pelin käydessä.

Maalivahti: Salibandymaalivahdin varusteet

Tuomarit: Ottelun tuomitsee yksi tuomari

Vapaalyönti: Rikkeen jälkeen jatketaan vapaalyönnillä. Toisen joukkueen pelaajien on mentävä vähintään kolmen metrin päähän pallosta.

Hyöty: Mikäli rikotulla joukkueella on rikkeen jälkeen edelleen pallo halussa, voi erotuomari antaa pelin jatkua, mikäli tästä on enemmän hyötyä kuin vapaalyönnistä.

Pelikatkot: Joukkueiden hosuttua pallon pois kentältä, peli jatkuu vapaalyönnillä laidan tuntumasta.

Jäähy: Jäähyn arvoiset rikkeet kuitataan rangaistuslaukauksella.

Rankkari: Kun pelaajaa rikotaan hyvässä maalintekopaikassa, joukkue saa rangaistuslaukauksen. Se tapahtuu keskipisteestä lähtevänä kuljetuksena.

Pallon on liikuttava koko ajan eteenpäin tai rangaistuslaukaus hylätään ja tuomari katkaisee suorituksen.

Muuta:

Pidetään alue siistinä ja toimitetaan roskat niille osoitettuun paikkaan.

Väkivaltaisesti tai muuten agressiivisesti käyttäytyvä pelaaja poistetaan turnauksesta. 

Osallistumismaksu ei sisällä vakuutusta!